Fick lite feeling

Idag fick jag lite feeling på att skriva ett inlägg. Jag och Philip njuter av en söndag i lugnets tecken. Igår var vi på bröllop från kl 15 och var hemma kl 01 så idag är vi lite möra. Men fina var vi måste jag säga.
Man får lite inspiration till sitt egna giftemål, om/när/hur det nu kan tänkas bli av.
Idag gick vi upp vid 11 och åt frukost, sen småpysslade vi lite och vid två stack Philip till tandläkaren. Nu sitter han med bedövad mun efter att ha bytt en fyllning, stackaren. Jag har under tiden han var där rensat ute lite sommarkläder ur garderoben och min mango och apelsinträdet har fått åka in från balkongen. Vi har även källsorterat skräp och tänt lite ljus. Snart dags för kvällsmat. Idag blir det ugnsfalukorv och potatismos på Philips önskemål efter att ha fixat tanden. En film på det och sedan är söndagen slut och vi kryper till kojs. Hej och hå.
Kommande vecka går säkert i ett nafs. Fullproppat med möten på jobbet, tisdag handla, onsdag joyvoice-kören, torsdag dans (och löning, tjohoo!), lördag tvättid och nån gång däremellan en liten joggingtur kanske. 
Ja just det. Jag har börjat på kör! Det känns som en rolig aktivitet som pågår under 12 veckor fram till Lucia. Inga krav på takt eller ton, bara sjunga för att man vill. Så onsdagar är min "långdag" då jag kommer hem vid fem, sticker vid sex och är hemma halv nio. Mysigt ändå att ha något göromål i höstmörkret. 
Nog om detta. Nu fortsätter söndagsmyset (och stöket!)
 

Kommentarer:

1 Muu:

Åh så himla snygga ni är. Tack för bloggen 😍

Kommentera här: