Här finns allt i överflöd..

.. och vi lider ingen nöd! Idag har vi haft en heldag by the pool. Från kvart över åtta till fem. Helt underbart. Vi har ätit, läst, löst korsord, badat och bara glott på folk. Jag har även varit på aktiviteter som yoga och vattengympa i poolen. Sen blev jag trött och somnade på mage i solstolen med munnen på ända i vanlig ordning. Detta till tonerna av ett lågstadiedisco på högsta volym. Philip sa att det var helt sjukt att jag kunde sova mig igenom så hög musik men det gjorde jag. Måste vara pappa-gener som lyser igenom mer och mer 😊.


Nu ikväll har vi varit ute o ätit. Philip körde paella och jag tapas. Och så lite drinkar på det. 


Imorgon kör vi på ytterligare en pooldag. Det blir nice!

Kommentarer:

1 Muu:

Woooow 😍

2 Vargtass:

Helt rätt...pappagener👍😃

Kommentera här: